عاشـــــــــــــــق

 

من قصه ی خزانم من رنگ زردزردم.......

 

      

 

             من طرح یک سقوطم من رونوشت دردم

 

 

              

 

                         دنیا جهنم است ومن غرق رنج وغصه....

 

 


 

                                         با خاطرات زشتتم همیشه در نبردم......

 

 


 

                           پاهای خسته دارم قلبی شکسته دارم..

 

 


 

    یخ بسته قلبم اری من سرد سرد سردم..

 

 


 

                 راهی به خود ندارم درگیر غصه هستم.....

 

 


 

                                   بخت سیاهم این است بیراهه در نوردم....

 

 


 

                       عادت به قلب تنها با هستی ام سرشته..

 

 


 

        من نقش یک شکستن من مرد قصه گردم

13197012041[1].jpg



نظرات شما عزیزان:

spirit
ساعت9:58---16 دی 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری لینکت کردم به منم سر بزنی خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت توسط مهناز| |


Power By: LoxBlog.Com